Άρθρα



Ημερομηνία: 16-04-2018 Τροφές που ενισχύουν την καρδιά

Τροφές που ενισχύουν την καρδιά

 


Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι υπάρχουν μερικά τρόφιμα, τα οποία περιέχουν περισσότερα ωφέλιμα συστατικά και συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία της καρδιάς...

 

 

Σολομός, σαρδέλες και άλλα λιπαρά ψάρια

Ο σολομός είναι μια πολύτιμη τροφή με τεράστια διατροφική αξία και ευεργετικές ιδιότητες για ένα υγιές δέρμα, ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, μια γερή καρδιά και διαύγεια νου. Μαζί με τα άλλα λιπαρά ψάρια αποτελούν από τις καλύτερες πηγές των απαραίτητων για τον οργανισμό, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνουν τον κίνδυνο για αρρυθμία (ακανόνιστοι καρδιακοί παλμοί) και αθηροσκλήρωση (συσσώρευση αθηρωματικής πλάκας στις αρτηρίες), ενώ μειώνουν και τα τριγλυκερίδια.

 

Κόκκινο κρασί

Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά τα οποία οδηγούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, στην αύξηση της ωφέλιμης HDL χοληστερίνης και προλαμβάνει τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας. Ωστόσο, χρειάζεται μέτρο.

 

Σκόρδο

Περιέχει φυτοθρεπτικά συστατικά με στυφή γεύση αλλά και φαρμακευτικές ιδιότητες στην μείωση της αθηρωματικής πλάκας και τον έλεγχο της πίεσης.

 

Τυρί tofu (τυρί σόγιας)

Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα, η πρωτεΐνη σόγιας που περιέχεται στο τυρί tofu είναι πολύ χρήσιμη για τη καρδιά μας, περισσότερο και από ζωικές πρωτεΐνες. Το σημαντικότερο είναι ότι η πρωτεΐνη του tofu θεωρείται υψηλής βιολογικής αξίας, κάτι που το καθιστά εναλλακτική επιλογή αντί του κρέατος. Έτσι μπορούμε να αντικαθιστούμε το κρέας σε γεύματά μας, μειώνοντας την κατανάλωση των βλαβερών λιπαρών που περιέχουν οι ζωικές τροφές χωρίς όμως να στερούμαστε τις απαραίτητες πρωτεΐνες.

 

Βρώμη

Η βρώμη βοηθάει στη διατήρηση της καλής κυκλοφορίας του αίματος και είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, που μπορεί να μειώνουν τη χοληστερόλη. Παράλληλα αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού και μας κάνουν να τρώμε λιγότερο.

 

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε ω3 λιπαρά οξέα. Αυτός είναι ένας λόγος που κάνει καλό στην καρδιά, ενώ παράλληλα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.  Συνδυάζεται με άλλες υγιεινές για την καρδιά τροφές, όπως αποξηραμένα φρούτα του δάσους ή βρώμη ή μαζί με γάλα σόγια και φρούτα σε smoothie.

 

Καρύδια

Αποτελούν από τις πλουσιότερες πηγές απαραίτητων ω-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, ενώ εμπεριέχουν και τα καρδιοπροστατευτικά αντιοξειδωτικά στοιχεία ελλαγικό και γαλλικό οξύ, πολύτιμα για τα αγγεία της καρδιάς και του αίματος.

 

Ελαιόλαδο

Χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο αντί βουτύρου, μπορεί να μειώσει κανείς την χοληστερίνη του. Βέβαια και το λάδι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε μεγάλες ποσότητες.

 

Πηγή: tvxs.gr

 

« Επιστροφή


www.Antallaktikaonline.GR - Τα καλύτερα ανταλλακτικά για το αυτοκίνητό σας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ
Πτολεμαίων 35 & Συγγρού, ΤΗΛ. 2310-526150
Workers' Samaritan Federation
We help all people...here and now
Women And Health Alliance International
Παροχή ιατρικής φροντίδας σε ευπαθείς ανθρώπινες ομάδες
Περιοδικό δρόμου ΣΧΕΔΙΑ
Διογένης ΜΚΟ: Κοντά στους αστέγους
Ένωση Δημοσιογράφων & Συγγραφέων Τουρισμού Ελλάδος
Προβάλλουμε τη φωτεινή πλευρά της Ελλάδας
Με όχημα τη μουσική!
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Όμορφη γη...όμορφα πλάσματα
Yann Tiersen - Déjà Loin
Μια μικρή ιστορία...
...ανταπόδοσης
Copyright © 2018 Starwalkers